YEEEEEES!!!!!!

Jag kan inte fatta att jag fått det. Ja, nu undrar ni vad det är jag fått. Jo, jag fick SOMMARJOBBET!!!!!!!! YEEEEEES!!!!!! Det känns hur underbart som helst. Kan verkligen inte fatta att det var mig dom ville ha. Ja, nu var vi ganska så många som skulle få sommarjobb på detta företaget. Tror att vi var runt 50 som var på informationen och att det var ca 20 platser som skulle tillsättat. Yes, jag var en av de 20 lyckliga =)Snacka om att detta gjort min dag. Innan sommarjobbet börjar så ska jag gå som praktikant. Denna praktiken börjar på onsdag. Det ska bli hur kul som hel att komma ut och få vara social. Man blir så lätt asocial när man går hemma utan att göra något vettigt. Sen har jag inte så många vänner som går hemma om dagarna. Som grädde på moset så gick bilen igenom ombesiktningen. Så skönt att ha det avklarat. Ikväll har jag varit ute och tagit en joggingtur. Den var på ca 2,5 km och tog 17 min. Jag är välditg nöjd med både sträckan och tiden. Hade lite problem att återfå normal andning när jag kommit hem. Kännde att luftrören snörptes ihop. Det var min astma som spökade, men jag klarade av det utan medicinering. Det var jätteskönt. Vill inte behöva ta medicin i onödan. Nej, nu ska jag fortsätta njuta av kvällen. Kram

Kommentarer
Postat av: Eva Sedelius

Grattis till både jobb och besiktning!

Kram

2011-05-03 @ 13:02:10
Postat av: Sofia Werlin - från 86 till 60 kilo. . .

GRATTIS till sommarjobbet :D



Svar: tack för din fina kommentar <3 det gjorde min dag :)

2011-05-03 @ 18:37:37
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0