Ledig eftermiddag

Idag fick jag en ledig eftermiddag. Fick sluta 2,5 timmar tidigare =) Chefen tyckte att vi var så många att dom kunde undvara mig. Det var jätteskönt att komma hem strax efter ett. Jag gick då en runda med Roy. När vi kom hem tog jag mig en välförtjänt vila. Skulle kunna somna stående, så trött var jag. Är fortfarande trött, men vad gör det, då det snart är tid för den sköna sängen. Veckan på jobbet har gått fort. Det har varit full rulle hela tiden, vilket är skönt. Kunder och varor har kommit om vart annat. Det är väl så det ska vara i en butik??!! Nej, nu har jag inget mer att skriva om för denna gången. Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - från 86 till 60 kilo. . .

Svar: förlåt för sent svar!!

Tack för din grattis önskning på min födelsedag :)

2011-05-22 @ 12:51:21
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0