Uppdatering

Här kommer en liten uppdatering på vad som hänt de senaste dagarna. Jag har pluggat mycket. Har fått in min inlämningsuppgift i beskattningsrätten. Har även fått min första inlämingsuppgift rättad och den blev GODKÄND =) Fatta att jag är glad, för när jag gjorde den första inlämingsuppgiften, så fattade jag inte vad jag gjorde ;)

I fedags kväll var jag på handboll. Tyvärr så förlorade "mitt" lag stort. Nu ser det mörkt ut för dom att komma till slutspelet. På eftermiddagen passade Roy och jag på att ta en långpromenad i det fina vädret. Det var hur härligt som helst. Tror att rundan var 4 km och att den tog 35 min.

På förmiddagen i lördags var vi i Malmö. Det skulle inhandlas en ny toalettstol. Den som vi har nu är inte den bästa, den står och läcker titt som tätt. På eftermiddagen pluggade jag (ovanligt, eller hur?)

Igår söndag blev det en hel del plugg ;) Men jag passade även på att njuta av det fina vädret. Roy och jag tog samma promenad som i fredags. Men denna gången tog den 30 min =)

Idag hade jag bokat in sjukgymnast och läkarbesök på förmiddagen. Min läkare var inte nöjd med att jag drar på mig den ena förkylningen efter den andra, så han gav mig en 3 veckors pencilinbehandling. Jag fick även en akut tid till lungröntgen, för att utesluta någor problem med dem. I eftermiddag har jag pluggat, vill ju inte kugga på tentan nästa vecka.

Nu slappar jag i soffan =))

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Tack snälla du :D

2011-03-22 @ 13:13:18
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Daisy

Tack f alla härliga kommentarer. Grattis till din tenta och dina härliga promenader. Duktig du är

Du trosorna är inköpta på Lindex i Kalmar för 30 kronor stycket. ahahahaha

2011-03-22 @ 19:11:52
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0