Träning!!??

Idag hade jag planer på att träna, men så har det inte blivit. Hade tänkt gå på boxningen, men tror inte att min rygg och mina axlar skulle gilla det. Har ganska så ont i dom. Tror att det är en biverkan av akupunkturen som jag fått idag. Är mest öm och stel på de ställena där nålarna suttit. Jag vet med mig att det blir så här och att det blir bättre tills imorgon. Då känner jag lite lindrig. Man blir ju inte kvitt sina problem på en gång. Det kommer att ta någor behandlingar sen känns mycket bättre.

Dagen har varit lugn. Lite plugg har det blivit. Måste ju bli klar med inlämningsuppgiften i beskattningsrätten. Sista inlämningsdagen är på söndag. När den är inlämnad får jag sätta fart med deleximnationen i organisationsteorin. Den ska vara inte till den 23 mars. Så jag vet vad jag har att göra den närmsta tiden. Det ska sittas med näsan i böckerna ;) Ja, det är jag själva som valt det och ingen annan. Så jag har inget att gnälla över.
Ska även fundera över vad jag ska läsa nästa termin. Blir det enstaka kurser eller ett program? Ja, det tål att tänkas på.

Nej, nu ska jag sätta mig och slappa. Tror nog att jag kommer att ta tag i min virkning. Försöker att göra mig en väska. Har aldrig gjort det förur, så det ska bli spännande att se hur resultatet blir.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0