Torsdag

Oj, vad dagarna flyger iväg. Tänk att det är tordsag. Trots att jag varit hemma och varit sjuk i 2,5 dagar, har veckan flugit iväg.

Det har varit härligt att vara tillbaks till praktiken idag. Dom flesta har iofs kommenterat mina röda "fina" ögon. Ja, jag jag får ta det. Inget jag kan göra något åt. Jag har haft fullt upp med arbetsuppgifter. Så blir det när man är borta några dagar.

Tyvärr så är ögonen inte något bättre. Men jag ger dom ett par dagar till, precis som vårdcentralen sagt. Vill inte ta medicin i onödan. Kan säga att mina ögon just nu extraknäcker som stoppljus ;) Dom ser ut som dan efter en kanon kväll på krogen, hihihi..............

Just nu sitter jag och tittar på Landskampen. Så jag ska stänga ner dator nu för att ägna mig helt åt TV:n

Kram

Kommentarer
Postat av: Daisy

Hej och STORT TACK för dina fina ord och kommentar på min blogg! Det värmer. Och grattis till dina framgångar. Du o jag har ju mkt gemensamt. KRAM och fortsatt lycka till

Daisy

2011-03-11 @ 14:34:02
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0