När ska det ta slut??

Har precis blivit frisk från förra förkylningen. Och vad händer idag då??!! Jo, jag börja känna mig lite svullen i halsen. När ska det ta slut med förkylningar för mig?? Jag vill inget hellre än att vara frisk, så att jag kan träna. Känner hur min kropp skriker efter träning. Det är ju evigheter sen kroppen fick sig en regäl genomkörare. Det skulle den verkligen behöva nu. De få musklerna jag har börjar "förtvina". Jag hoppas verkligen att symptomen i halsen försvinner lika fort som dom kom.

Oj, vad min mage kurrar. Känner att jag är hungrig och det är 1 timme till lunch. Tror nog att jag får gå och ta mig en knäckemacka för att stilla den värsta hungern. Jo, jag tror att jag går och tar det nu.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Svar: ja hellre ett minus än ett plus.. Hoppas på ett större nästa vecka när jag inte har mensen mer :D

2011-03-14 @ 21:31:17
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0