Underbart

Vilket underbart väder det är idag. Solen skiner från en klarblå himmel. Efter lunchen passade vi på att gå ut och njuta av vädret. Vi tog Roy med oss och traskade ner mot byn. Det blev en runda på 45 minuter och även lite handling till kvällsmaten. Jag njöt verkligen av solen.

Nu sitter jag och slappar i soffan samtidigt som jag tittar på TV och uppdaterar bloggen. Ska snart slänga in en Orilfamebeställning, så att mina kunder får sina varor, även jag också vill ha mina.

Annars så har jag inge planer för resten av dagen. Kommer enbart att njuta och ta det lungt.

Imorgon är det väg dag för mig. Tyvärr så tror jag inte att det kommer att bli något minus, då jag fått min mens idag. Jag blir glad om jag får ett +/- 0 resultat. Orkar jag så kommer jag att dra iväg till gymmet för en genomkörare, då min kropp lär behöva det. Var ett tag sen jag styrketränade senast. På tisdag vet jag att det blir vattengympa. Kanske blir det lite jogg på löparbandet först. Får se hur kroppen känns då.

Nej, nu ska jag slänga in min Oriflamebeställning.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

Svar: de blev jätteglada för att jag köpte bordet till de. De hade själv tänkt köpa det annars :D

2011-01-02 @ 20:40:45
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - vägen till ett friskare liv

Svar: Tack :D det var verkligen en bra start på denna veckan och detta året :D



Grattis till ditt minus med :D

2011-01-03 @ 22:00:55
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0