Nöjd

Vägningen idag gick bra. Trodde inte på något minus, men så blev det. Så nu har jag slängt bort ytterligare
0,5 kg. Är otroligt nöjd, då jag slarvat med träningen. Förra veckans mat gick bra. Visst så slank det ner en kärleksmums i torsdags, när dom var nybakade. Det blev även lite ostkrokar under helgen. Har bestämt mig för att godis får ätas endast på helgerna. Nu är det slut med godis mitt i veckan. Tror inte att det ska vara några problem att klara av.

Denna veckan kommer det att bli träning. Imorgon har jag bokat in vattengympa och ett pass på löpbandet. På torsdag drar boxen igång igen. Längtar så, då jag känner att kroppen behöver en regäl genomkörare. Kanske så lägger jag in ett hemmapass. Får helt enkelt se hur det hinns med, då jag har lite andra åtaganden denna veckan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0