Inte enligt planerna

Kvällen blev inte som planerat, men det gör inget. Jag och en väninna skulle träna box ikväll, men så blev det inte. Min väninna ligger hemma med magsjuka. Så det blev inte att jag gick själva till boxen. Istället så har jag kört ett CorePilates pass på 21 min och cyklat 15 min. På den tiden hann jag 6 km. Så jag tycker inte att det gjort något att jag hoppade över boxen. Även om den träningen jag körde hemma inte är lika intensiv som boxen, så blev jag genomsvettig ialla fall.

Nu sitter jag här ny duschad och tittar på handbolls-VM. När matchen är slut ska jag förbereda min väska för morgondagen och ta fram kläder. Sen blir det raka vägen ner i sängen.
Då jag sovit dåligt de senaste nätterna, så garderar jag mig inatt med att ta en sömntablett. Behöver verkligen min sömn, då jag har en lång dag med jobb imorgon. Åker hemifrån 07,45 och räknar inte med att komma hem förräns vid midnatt. Fast det blir en lång dag så ser jag fram emot dagen. Det ska bli kul att få jobba på handbolls-VM.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0