Hemma

Nu är jag hemma igen, efter en lååång dag i Malmö. Började mitt arbetspass kl 13,30 och avslutade det kl 22,20. Det var hur kul som helst att jobba idag och vilket drag det var. Totalt så spelades det tre matcher. Den första var inget att hänga i granen. Det var Australen och Chile som spelade om 24:e och 23:e plats, alltså de två sista platserna i VM-et. Andra matchen var dagens/kvällens höjdpunkt. Äntligen, äntligen fick jag se Svedrige live. Vi spelade mot Serbien. Matchen började lite skakigt för Sverige, men det tog sig och vi VANN med fyra bollar. Stämningen var på topp. Min päls stod rakt ut när Sverige marcherade in, för då bröt jublet ut. Kvällens tredje match var Danmark mot Polen. En match som Danmark vann med en boll, efter att ha haft en stor ledning. Men polackerna kämpade tapper.

Medans jag var i Malmö var min älskling på 1-års kalas hos älskade Freya. Jag och även älskligen ska dit "imorgon" (senare idag). Så jag ska snart gå och lägga mig, så njag är utvilad och orkar med bus.

Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Säg bare till om du blir sugen på o göra duken ;*)

Ha en skön kväller =D

2011-01-25 @ 15:54:28
URL: http://carinasvirkning.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Svar: vad tråkigt att du med fick ett plus :( men på måndag har vi minus :D

2011-01-25 @ 21:34:20
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0