Grattis!!!!

Idag säger jag och min älskling GRATTIS till vårt älskade lilla gudbarn. Lilla älskade Freya fyller 1 år.
                             

Jag fattar inte vart det här året tagit vägen. Tycker att det var igår som vi såg henne för första gången, men tydigen så är det 1 år sen. Det är en glad och bestämd liten tjej, som får morbror och moster att smälta :) På lördag firas hennes födelsedag, men tyvärr så kan jag inte vara med. Jag får åka och fira henne på söndag. Tror inte att hon bryr sig om vilken dag jag är där, bara att jag kommer. Visst är det ledsamt att jag inte kan vara där på lördag, men jag har bokat in ett jobbpass på handbolls-VM. Detta gjorde jag i slutet av september.

Dagen har varit lugn och utan några skandaler. Ikväll har vi varit på banken för att förhandla om vårat huslån. Det blev även lite annat diskuterat när vi ändå var på banken. Behöver inte gå in på det, för det rör bara oss.

Nu sitter jag framför TV:n, snart är det handboll. Ikväll hoppas jag att grabbarna tar sig samman och vinner. Blir matchen för tråkig så kommer jag till att läsa lite organisationsteori. Påtal om plugga, så måste jag ringa till högskolan imorgon. Jag har ännu inte fått mina inloggningsuppgifter till portalen, där föreläsningarna kommer att finnas. Är ju bra om jag får det, så att jag kan hänga med, samt så att jag kan registrera mig. Vill ju inte gå minste om min plats på kursen. Förutom organisationsteori så kommer jag att läsa beskattningsrätt.

Nej, nu börjar matchen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - vägen till ett friskare liv

Vilken sötnos :)



Svar: tack fina du :) det är första gången på länge som jag känner mig snygg faktiskt :)

2011-01-20 @ 21:31:45
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0