Förbannad

Ikväll är jag ganska så irriterad och det är älsklingens fel. Han behövde få bytt en blixtlås i sin jobbejacka. Jag lyckades med att ta sönder 10 synålar på ca 3 cm. Inte räckte det med det, nej undertråden skulle trassla sig också. Inte blev det bättre när älsklingen kom ner och skulle försöka leka bror duktig. Han förklarade helt sonika hur jag skulle göra och att jag gjort något fel med inställningen. Detta gjorde att jag exploderade och skulle kunna kasta ut symaskinen och älsklingen.

Nu känns humöret bättre. Tog en kaffe latte och borrade ner mig i soffan. Åhhhhh vad skönt det var.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på Familjen Annorlunda.

Kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Hihihi! Kan riktigt se det framför mig!

2011-01-11 @ 15:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0