Bättre än jag trodde

Veckans vägnings resultat blev bättre än jag trott. Var helt inställd på ett +/- resultat, men så blev det inte. När jag ställde mig på vågen i går morse visade den -8 hg. Nu är det "bara" 2 hg kvar sen jag har gått ner det som jag gick upp under julen. Det är alltid skönt när det visar minus när man trott något annat. Nu väger jag 69,2 kg och jag har 9,2 kg kvar tills jag nått MIN målvikt. Jag har inte fått någon av läkaren som opererade mig. Vet att dom flesta fått det. Får ta upp det när jag ska på 1 års kontrollen.

Visa information

Idag har det blivit både vattengympa och en tur på löparbandet. Det blev "bara" 10 min på löparbandet. Visst skulle jag orkat mera, för jag kännde ming fräch i benen, men huvudet dunkade förmycket. Men det lilla som det blev är jag nöjd med. Nästa löparpass blir på tisdag, då jag ska på vattengympa då.

Förhoppningsvis så kommer jag att klämma in ett eller två träningspass här hemma. Jag har inga ursäkter att komma med, så det är bara till att köra så det ryker.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0