Trött och less

Står snart inte ut något mera. Är så trött och less på min eviga huvudvärk. Den har nu suttit i i en veckas tid. De mediciner som jag har hjälper inte. Nu står jag här rådvill och vet inte vad jag ska göra. Förra gången jag tog upp min huvudvärk med vårdcentralen så gjorde dom absolut inget. Så jag är rädd för att det blir samma sak denna gången.

Idag har jag varit ledig och kommer så att vara imorgon också. Det var SÅ skönt med sovmorgon. Dagen har spenderats med plugg och fika hos en väninna. Inte för att det blivit så mycket av plugget (huvudets fel), men det lilla är bättre än inget alls. I eftermiddags var jag hos en väninna och fikade. Det var jättetrevligt. Det var ett tag sen vi träffades senast. Det blev en massa prat och skratt.

Nu sitter jag och slötittar på TV. Ska snart göra mig lite te och sen slappa mera.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0