Så typiskt

Det är så typiskt att träningssuget ska infinna sig när jag INTE får lov att träna. Äter sen i torsdags pencilin. Fick en 14 dagars kur. Jag hoppas verkligen att träningssuget sitter i när pencilinkuren är över.
Det positiva i det hela är att jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde i fredags. Nu är jag feberfri, men inte hostfri. Men hostan kan jag leva med, det är inget som stör mig. Det var värre att vara däckad av hög feber. Det är inte ofta som jag blir det, vilket är skönt. Nu hade jag iofs hög feber mellan jul och nyår. Men innan dess var det nästan 7 år sen senast.

Jag har inte gjort så många knop här hemma under helgen. Ryckte iofs upp mig lite idag och tvättade tre maskiner tvätt. Skönt att ha lite rena kläder igen. Medans jag tvättade var min älskling i kyrkan. Vårt älskade lilla gudbarn skulle bli uppvaktad av kyrkan. Hon fick barnens bibel. Jag stannade inte hemma enbart för tvätten, utan för hostan också. Känner att det är viktigare att jag kan komma iväg till praktiken imorgon.

Förutom att tvätta idag så har jag pluggat organisationsteori och åter organisationsteori. Börjar komma ifatt det jag missat de senaste dagarna, vilket känns skönt. Nu behöver jag inte råplugga, vilket jag vet inte lönar sig i längden. Jag lär mig bara då för stunden.

Nej, nu ska jag sätta mig och beställa kurslitteratur till beskattningsrätten.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0