Kanon vecka

Visa informationRent matmässigt och ur hälso synpunkt har det varit en urkass vecka. Men det är förståligt med tanke på att jag varit ganska så sjuk största delen av veckan. Det får bli nya friska tag denna veckan med maten. Tyvärr blir det ingen träning på 1,5 vecka ännu. Får inte träna när jag äter pencilin.

Imorse var det tid för vägning. Jag hade absolut inga förhoppningar när jag ställde mig på vågen. Men döm till min förvåning. Vågen visade på -1,4 kg =) Nu väger jag 67,3 kg och jag är officiellt INTE överviktig något mera. Mitt BMI är nu 24,7. Gränsen för normalvikt går vid 24,9. Jag kan absolut inte fatta att jag är NORMALVIKTIG. Detta gör att jag känner mig hur frisk som helst, all sjukdom är glömd för ett kort ögonblick.

Nej, nu ska jag fortsätta njuta =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Grattis till ditt fina minus :D

2011-02-07 @ 21:22:16
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0