Kan ett under ske??????

Ja, det kan man undra.
Jag har idag ringt runt för att kolla om vi kunde få något på försäkringen, för mitt drull med bilnycklen. Men, ack se det går inte. Bilförsäkringen täcker det inte och inte hemförsäkringens drulleförsöräkring heller. Man undrar vad man har försäkringen till. Ja ja, det är väl bara till att hosta upp de pengaran som behövs för att få en fungerande nyckel. Det kommer till att kosta ca 1500 kr. Inget kul det.
Men nu har ett under skett. Fjärkontrollen till bilnycklen fungerar igen =)) Det gick av ren vana ikväll när jag skulle iväg och handla, att jag tryckte på fjärren. Och till min förvåning så fungerade den. Tydligen så behövde fjärren lite tid för att gona till sig. Snacka om att jag känner en enorm lättnad. Nu kan vi ta de 1500 kronorna till något annat som behövs.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Vad skönt att den fungerar igen, testa att föna lite med hårfönen på den också, man vet aldrig om där är lite fukt i den fortfarande :)

2011-02-28 @ 22:24:14
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0