Hur korkad får man vara???

Ja, det kan man ju undra. Har gjort världens dundertabbe idag. För det är det väl när man tvättar sin fjärrstyrda bilnyckel??!! Jag tyckte att jag kände igenom mina jackfickor innan jackan åkte in i tvättmaskinen. Tydligen så slarvade jag på den fronten. Kan säga att det fjärrstyrd nyckel och tvättmaskin inte går ihop. Fjärrstyrningen funkar inte mera, grrrrrrrrrrrrrrrrrr................. Men, men jag får öppna bilen med nycklen istället. Jag kan säga att jag inte ä glad på mig själva. Hur JÄVLA KLANTIG får man vara??!! Ja, det är jag i ett nötskal ;)

Annars så har dagen varit bra. Vi har varit i Malmö. Tyvärr inte för att shoppa kläder. Det skulle letas efter en ny toalett. Tvärr så hittade vi inte en i rätt mått till toan på ovanvåningen, men det blev en till toan på nedervåningen. Nu ska den bara sättas på plats. Det får bli när min älskling har tid och lust till det. Inget jag kommer att tjata om. Det var det enda som skulle införskaffas.

Innan vi åkte till Malmö stannade vi till på Mc Donnalds. Så här i efterhand så skulle jag ha beställt en sallad i stället för en Big Mac. Min mage protesterade högljutt. Det är som man säger SYNDEN STRAFFAR SIG SJÄLVA. Och det gjorde den verkligen idag.

Nu sitter jag och tittar på TV, Mitt feta Grekiska bröllop. Så det ska jag fortsätta med nu.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Vad tråkigt med nyckeln :(

hoppas magen blev bättre sen igen!

2011-02-28 @ 10:52:54
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0