Träning, akupunktur

I förmiddags chockade jag min stackars kropp ;) Jag drog på mig tränings kläderna, snörade på mig gympadojjorna och pluggade in musiken i öronen. Det blev ingen promenad. Istället blev det en jogging runda på 1,340 km. Rundan tog ca 10 min. Jag joggade HELA rundan. Kände att jag skulle kunnat ta en lite längre tur, men jag ville inte ta i för mycket. Det är trots allt säker 8 månader sen jag joggade senast. Det kändes hur underbart som helst att chocka den trötta lata kroppen. Ska nu försöka att få en kontinuitet i joggandet. Vill försöka få upp flåset och känna ett gott välbefinnande. I eftermiddag har jag varit has min sjukgymnast i Simrishamn, för en omgång med akupunktur. Just nu så försöker vi få bukt på mina spända axel och nack musker. Det är dessa som till stor del ser till att jag får huvudvärk jämt och ständigt. Ikväll har jag tagit det lungt, då jag blir ruskigt trött efter akupunkturen. Jag har fått diskat och lagat middag, men inget annat ansträngande har gjorts. Kram

Kommentarer
Postat av: Daisy

Vad duktig du är. Var STOLT över dig själv Mari. Jag är alldeles för lat det där, Men promenader är min grej.

Tack för din underbara fina kommentar

2011-04-28 @ 19:34:14
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0