Nedåt!!!

Nu rör det sig på vågen igen. Efter att ha pendlat mellan 67-69 kg i 5 månader så var min vikt igår 65,6 kg. Jag vet inte när jag vägde så här lite senast. Det var nog innan min student 1992. Är så otroligt glad, för nu har jag 6 hg kvar till min målvikt på 65 kg.

För 3 veckor sen var jag hos min reumatolog för kontroll. Jag passade på att be honom att skriva en remiss till bukplastik. 10 dagar efter det läkarbesöket fick jag en bekräftelse från kliniken som ev ska utföra operationen. Fick även en tid för konsultation till den 31 maj. Snacka om att både min läkare och Akademikliniken är snabba. Det uppskattar jag verkligen. Nu tycker jag att tiden kan gå lite fortate, då jag vill få konsultationen avklarad.

Jag vill inte genomgå operationen för att jag är fåfängd. Jag lider verkligen av mitt hudöverkott på magen. Får svamp och eksem besvär. Och när det bryter ut så luktar det inte så gott. Hade jag inte haft dessa problemen så vet jag inte om jag skulle vilja genomgå en så stor operation. Ja, ja jag får ju först se om jag blir beviljad.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0