Fredag

Fattar inte riktigt vart tiden tar vägen, trots att jag är hemma hela dagarna. Det är redan fredag idag och jag undrar vart veckan har tagit vägen. Ja, ja nu har jeg en helt orörd helg tillsammans med min älskling.

Ibörjan av vecka tentade jag av organisationsteorin. Det var verkligen tufft både fysiskt och psykiskt. Fysiskt var min rygg som inte ville som jag ville. Jag hade så otroligt ont att jag satt periodvis och grät. Inte bra när man tentar. Prykist, ja det var verkligen psykist pressande. Jag har aldrig gjort en hemtenta innan, så detta var verkligen en erfarenhet. Tentan las ut kl 9 i måndagsmorse och skulle vara inne til kl 12 i tisdags.

I onsdags kväll var vi en sväng till Malmö. Vi skulle köpa en ny pump till vårt "nya" stora 200 liters akvarium. Den som tillhörde läckte och vi hade inte lust till att leta vart läckan kom ifrån. Jag började även en ny virkning. Så nu håller jag på att virka en svart duk. Ska bli spännande att se resultatet.

Idag har vi köpt lite fiskar till akvariet, så nu är där liv och rörelse.

Nu sitter vi och tar det lungt och njuter av kvällen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0