2 år

Tänk vad tiden går fort. Att det redan gått två år sen vi var tvungna att ta bort våran älskade Flisan. Hon hade varit sjuk några dagar (inte velat äta och dricka)innan jag åkte till Djursjukhuset i Malmö. Självklar så var jag/vi införstådda med att Flisan skulle bli inlagd. Vi var helt övertygade om att vi skulle få hem henne om någon dag. Flisan blev röntgad och där såg dom vad som fel med henne. Det visade sig att hon hade ett diafragmabrock. Jag var tvungen att ringa till försäkringsbolaget (Agria), för att höra om försäkringen täckte för en operation. Tyvärr så gjorde den det inte, då försäkringsbolaget hävdade att skadan var medfödd. Snacka om att det var ett tungt beslut som jag var tvungen att fatta. Jag valde att avbryta behandligen och att hon skulle få somna in. Skulle vi själva bekostat en operation så skulle den ha kostat omkring 20000kr. Och då var det inte säkert att Flisan skulle överleva en operation. Det var med tungt hjärt och en tom transportbur som jag körde hem igen. Kan säga att det inte var en rolig valborg för oss. Flisan fick aldrig uppleva sin 3 års dag. Hon finns för alltid i vårt hjärtan, vår älskade FLISAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0