Underart trött

Är nu hemma och nyduschad efter boxningen. Så skönt det var att träna. Passet var inte lika jobbigt idag som förra veckan. Bara för att jag skriver det, så kommer jag säkert att få en sjudundrande träningsvärk. Fick ju inten förra veckan.
Idag hade jag Monali med mig på träningen. Hon tyckte att det var jättekul, så hon kommer att följa med fler gånger =) Det är ju alltid roligare att träna när man har sällskap.

Annars så har det inte hänt något att skriva om idag. Det har varit som vanligt på praktiken och här hemma. Men så blir det ibland, eller ganska så ofta för den delen för mig.

Jo, jag vägde mig imorse. Vågen visade på 73,7 kg. Sen den 4 februari i år, så har jag gått ner 30,9 kg =)) Nu har jag 10-14 kg kvar till min målvikt. Vill att den ska ligga någon stans mellan 60-65 kg. Tyvärr så har jag varit slavig med att ta mina mått. Ska skärpa mig på den fronten. Lovar att uppdatera dem så fort som möjligt.

Nej, nu känner jag att sängen kallar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0