Chockad och ledsen

Har fått ett väldigt tråkigt besked i eftermiddag. Detta har gjort att jag är chockad och ledsen. Kan säga att det gjort att min resa till Schweiz blivit inställd. Det har hänt väldigt tråkiga saker där nere. Vill inte gå in på det närmre, då jag inte har all fakta. Men jag lider med de drabbade, som är väldigt nära familj till mig. Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer att lösa sig på ett eller annat sätt. Jag finns här för er alla det ska ni veta. Min ytterdörr är alltid öppen för er när som helst på dygnet. Behöver ni prata så är det bara att ringa, här också vilken tid som helst på dygnet.
Efter detta tråkiga beskedet har jag suttit i telefonen för att avboka min flygbiljett. För att jag ska få ut alla pengarna behövs det ett intyg på varför min resa blivit inställd. Detta intyget får jag försöka få från Schweiz, då det är "dom" som avbokat. Men just nu så är pengarna inte det viktigaste för mig. Det är "Shweizarnas" välbefinnande som går i första hand.

Nej, nu orkar jag inte att skriva mera. Måste försöka få mer kött på benen om vad som hänt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0