På G igen

Äntligen börjar den envisa förkylningen att släppa. Det känns hur skönt som helst, efter att ha varit däckad i nästan en vecka. Jag kommer att stanna hemma imorgon också, för att vara på den säkra sidan. Nu hoppas jag att jag håller mig frisk ett bra tag framöver, då jag ska bli operead om 2,5 v.

Eftersom jag känner mig bättre idag beslutade jag mig för att njuta av det fina vädret. Jag tog en promenad på ca 4 km. Rundan tog mig omkring 34 min, vilket jag är jättenöjd med. Jag tog det lungt och stressade inte på. Vill ju inte förvärra något.

Annars så har jag inte gjort något under veckan av förståliga skäl. Det har varit en vecka i mestadels liggande läge.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på TV.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0