Tiden rusar iväg

Just nu så tycker jag att tiden den rusar iväg lite för fort. Tycker att det inte var så länge sen det var den 1 nov och nu är det den 22 nov. Jag hinner inte riktig med i svängarna. Men bättre att tiden går fort än att den snigar sig fram.

Den sista veckan har jag fått så mycket info att min hjärna knappt kan ta in mera. Tror nog att jag får sätta mig och skriva ner saker och ting så att jag inte glömmer bort något. Det är ju som jag skrivit tidigare mycket att ta in ang adoption. Det finns så många förmedlingar att välja på. Vi måste sätta oss och jämföra dem och ta fram för och nackdelar från varje förmedling. Det är ju trots allt mycket pengar det handlar om, om vi nu väljer att gåvidare med planerna på adoption.

Helgen som gått har varit fullspäckad. Jag var och "jobbade" i fredags. Sitter som hallvärd på YIF:s (handboll) hemma marcher. En av säsongens sämta matcher.

I lördags hade vi gäster. Men starten på dagen var inte den bästa. Älsklingen och jag var inte de bästa vännerna då. Jag tyckte att ha bara letade fel på mig hela tiden och det gjorde att jag inte mådde så bra. Jag var stundtals gråtfärdig och kännde att jag likaväl kunde packa väskan och bara fly. Men allt ordnade sig och det är det viktigaste. Kvällen var jättetrevlig, med god mat och underbart sällskap.

Igår söndag skulle vi till Kristianstad för att gratulera min systerdotter på hennes 10 årsdag. Alltid lika kul att träffa henne och hennes familj. Tyvärr så bor hon inte tillsammans med sin mamm, min syster, men det är inget att föra något åt.
Vi hade ingen aning om vad vi skulle ge henne i födelsedagspresent. Det blev ett presentkort på LINDEX, så hon kan köpa vad hon vill. Alltid lika svårt att hitta på vad man ska köpa.

Idag jag varit ledig =) Det har blivit ett styrketräningspass. Var inget motiverad, men acka vad härligt det var att träna. Somvanligt hade jag sällskap av Monali. Det är ju roligare att träna när man har sällskap och en som peppar när det känns tungt. I eftermiddag har jag tvättat och åter tvättat. Har även försökt bota min begynnande migrän och den börjar kännas lite bättre nu. Det har även diskats och fixat till kvällsmat. Nu sitter jag här vid datorn och samtidigt har jag ett öga på TV:n.

Nej, nu ska jag snart sätta mig vid älsklingens dator. Ska hjälpa honom att fixa en ny emailadress. Då vi har en ny operatör så funkar inte våra gamla emailadresser.

Ni får ha en fortsatt underbar kväll.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: Skönt att du har stått still i alla fall :D



nej än är inte illamåendet och huvudvärken borta :(

2010-11-22 @ 22:19:44
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: nej inte alls skoj :( illamåendet är borta men inte huvudvärken :(



Hoppas din dag har varit bra

2010-11-23 @ 20:31:30
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: Vad duktig du är :) själv blir det träning för min del imorgon :D

2010-11-23 @ 22:25:57
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0