Skallebank =(

Hade precis skrivit ett lång inlägg, men det försvann helt och hållet =((
Nu blir det en kortare variation av det inlägget.

Har haft huvudvärk hela dagen. Nu efter lite piller och imagrannässpray så börjar det lätta. Men det börjar att bli en aning jobbigt att ha huvudvärk, har haft det mer eller mindre i en vecka nu. Har fått en telefontid till min läkare på tisdag.

I förmiddags var jag ute och halkade på vägarna. Inget kul, men jag var tvungen. Skulle till frissan för att klippa och permenenta mig. Blev väldigt nöjd med resultatet. Bild kommer på det vid ett senare tillfälle (tror jag).

Älsklingen min vaknade med 38,8 graders feber idag. Han skulle också varit och klippt sig, men det fick avbokas då han fick en akuttid till vårdcentralen. Han skulle få sitt öra, som han har problem med. Tyvärr så visade det sig att röret trillat ur örat och att han har en öroninflammation på G. Han fick ingen pencilin, men ska ringa till sin öronläkare på måndag. Troligtvis behöver ha få ett nytt rör i örat. Stackrs min älskling. Hoppas att ha blir frisk snart.

Annars så har dagen varit lugn. det har blivit lite vila för oss båda, en långpromenad (båd) med hunden. Nu sitter vi vid datorerna, samt har ett öga på TV:n

Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Fy vad tråkigt med din huvudvärk. O va jobbigt med öroninflammationen och att röret trillat ut! Båda mina barn är öronbarn o Kevin har haft 4 omgångar rör och Melanie 2 omgångar... Jag har själv fått problem med öronen på äldre dagar... Det gör ju så sjukt ont. Så hoppas han kryar på sig fort! Ja, och du med!



Kram

2010-11-27 @ 21:50:07
URL: http://enbititaget.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0