Fullt fokus

Nu har jag fullt fokus på min träning. Igår blev det 45 min styrketräning och idag har jag joggat 18 min och vattengympat 30 min. Kan säga att det känns lite i jumskarna. Där börjar träningsvärken att göra sig påmind. Jag har även gjort ett träningsschema för denna och nästa vecka. Så nu vet jag vad jag kommer att träna och när det kommer att ske.

Så här ser schemat ut för denna veckan:

Måndag: Styrketräning 45 min
Tisdag: Jogging 18 min
            Vattengympa 30 min
Onsdag: Mage
             Rumpa
             Ben
Torsdag: Boxning
Fredag: Bröst
            Rygg
            Armar
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Träning för nästa vecka:

Måndag: Styrketräning +
             Rumpa
             Armar
             Ben
Tisdag: Vattengympa
            Jogging
Onsdag: Ledig
Torsdag: Boxning +
              Rumpa
             Mage
             Ben
Fredag: Bröst
            Rygg
            Armar
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Nu återstår det att se om man håller planerna. Jag får verkligen hoppas det, för nu vill jag bli av med de sista 10 kilona. Vet att det är de svåraste kilona att få bort. Men jag kommer inte att ge mig.

Nej, nu ska jag titta lite på TV.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0