Fy på mig

Planen för kvällen var att träna, men så blev det inte. FY PÅ MIG!!! Istället så har jag prioriterat min lillebror, å han fyller år idag. Träningen få jag helt enkelt ta en annan dag. Imorgon blir det vattengympa och den ska jag inte hoppa över. Känner att min stela, ömma frusna kropp behöver få krypa ner i det varma vattnet. Sen var det tre veckor sen jag var på vattengympa senast.

Vägningen i torsdags gick bra. Jag hade gått ner 1,9 kg på en vecka =)) enna vecka blir det nog inte lika bra resultat, då det slarvats med maten i helgen. Det har ätits en del smörgåstårta och vanlig tårta. Så blir et när man har mycket av den vara hemma. Så denna vecka ska det inte slarvas med maten och träningen ska också komma igång. Nu finns det inga ursäkter mera för att komma undan. Jag vill ju inte att operationen ska vara gjord i onödan.

Jag har inte så mycket att uppdatera från förra veckan. Mer än att det städades och åter städades och handlades. Ville ju att allt skulle vara perfekt inför älsklingens 40 års dag i fredags. Det blev en lyckad tillställning med god mat och underbara vänner.

Biler från i fredags, samt mina nya kläder kommer vid ett senare tillfälle.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0