Strejk

Fy fan för min mag just nu, eller rättaresagt mina tarmar. Dom har gått i strejk =( Det har resulterat i att jag fått tillbringa lite tid på toa *suck* Behöver inte gå in på det mer ingående. Ni förstår nog säkert i allafall.

Idag har jag haft en skitdag. Jag har inte mått något vidare. Har varit frusen, haft huvudvärk, illamående samt varit jättetrött. Så det har resulterat i mycket vila och desto mindre träning. Hade annars planer på att styrketräna idag, men så blev det inte. Men vem vet, det kanske blir av imorgon istället när älsklingen är på fotbollsträning. Eller så blir det en snabb stvagång. Jag får heltenkelt se hur jag mår imorgon.

Nä, nu har jag inget mer att berätta om min dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Usch, hoppas verkligen du mår bättre snart.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

2010-03-06 @ 22:40:53
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0