Vad ska jag skriva här då??!!

Jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha för "rubrik" här idag. Men skit samma. Det viktigaste är att där står något.

Idag var det första dagen på jobbet. Det var lite segt att stiga upp, men annars så har det bara gott bra. Det var så lite ungar på fritids idag att jag fick gå hem tre timmar tidigare än planerat =) Visst är det lite lyxigt, men inget som jag själva valde. Det var den fasta personalens beslut. Men det var jättekul att få träffa ungarna igen. När jag körde hem så vräkte snön ner. Inget kul väder att köra i, men det är bara till att bita i det "sura" för att trotsa sin rädsla.

Väl hemma igen blev det en snabb runda med Roy. Jag kände aboslut inte för att frysa ihjäl. Men hen fick trots allt en 20 minuters runda, så det var han nöjd med.

Just nu så sitter jag här och är hungrig. Detta trots att jag ätit bra under dagen, inget slarvande här inte. Jag tror nog att jag får gå och ta mig en morot, så att magen slutar kurra. Ja, jag tror att det får bli så. Först ska jag dra täcket av mig. Sitter framför TV:n och fryser. Tror att det är kylan ute som gör det, för jag känner mig inte sjuk.

Nej, nu ska jag ner mot köket och ta en morot.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0