Ännu en dag

Jaha, då har jag haft ännu en dag som insnöad. Att det inte ska slut någon gång. Det börjar bli en aning jobbigt och tröttsamt att skotta dag ut och dag in. Jag orkar inte med att skotta hela garage uppfarten =( Tycker så synd om älsklingen som jobbat hela dagen och sen kommer hem och får skotta. Jag gör så gott jag kan, mer kan jag inte göra.

Förutom skottning idag, så har jaginte gjort så många knop. Det jar varit en total slappedag. Visst så skulle jag vilja vara på min praktikplats idag. Men det är inte så lätt att komma dit när tågen är inställda, bilen insnöad och gatan oplogad. Nu hoppas jag att det inte kommer något mera snö innan jag varit i Lund imorgon. Går allt som det ska så kommer jag att åka d´med bussen som går 06,30. Då kommer jag att vara i Lund ca 07,35. Mitt läkarbesök är inte inbokat förrns 09,00. Visst det går en buss kl 07,00, men jag vågar inte chansa på att ta den. Min stora skräck är att bussen är försenad och jag missar mitt läkarbesök. Det är ju för mig ett viktigt besök Skulle jag bli godkänd, så kommer jag att få en operationstid för en gastric bypass (magsäcksförminskning). Nu känner jag att jag börjar bli lite nervös inför morgondagen. Men det är nervositet på ett positivt sätt.

Ikväll har jag varit på handboll i Ystad. "Mitt" lag vann med 11 bollar. Första halvleken var väl ingen höjdare. Andra halvleken blev desto bättre. Då körde vi totalt över Lindesberg, som var våra motståndare.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Så att jag orkar att gå upp när klockan ringer 05,20

Kramens till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0