Helt sanslöst

Idag har jag äntligen fått svar på min remiss ang min magsäcksoperation. Tyvärr så blir det inte som jag vill
=( När jag öppnat brevet, så sjönk modet. Det är 48 månaders vänte tid, för att komma till till kliniken. Det är helt sanslöst att man ska behöva vänta 4 år för att komma till en operation.  Eftersom det översridet de 90 dagarna på vårdgarantin, så har jag rätt till att vända mig till en annan vårdinrättning. Detta kommer jag att göra. För jag vill absolut inte vänta i 4 år.

Vad har jag då gjort idag??? Jag har dammsugat, ja ni ser rätt. Det var HUR jobbigt som helst ;)) Blommorna har även vattnats. Under tiden har älsklingen varit i garaget och fixat med bilen. Han har haft semester. I eftermiddag har jag varit på en intervju i Skurup. Så nu har jag två jobb/praktikplater att välja på. Nu är det viktigt för mig att väga för och nackdelar mot varndra. Båda verkar intressanta och roliga.

Nej, nu ska jag fortsätta med att titta på TV.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0