Helgens sista

Här kommer helgens sista inlägg från mig. Jag har haft en underbar helg (föruton ryggont). Det ända som jag inte har hunnit med att göra är att påbörja ett sömnads projekt. När vi var i Malmö i går, så köpte jag tyg till ett par tights och en kofta. Hinner jag så påbörjar jag det imorgon. Skulle gärna vilja ha det klart tills fredag, då jag och en väninna ska i väg och bli fotade. Det ska bli väldigt kul. Efter fotningen så ska vi ut och äta. Det är inte så ofta som vi får tid över till att träffa varandra. Så är det när man är småbarns förälder (inte jag).

Nu sitter älsklingen och jag i soffan och tittar på en Wallander film. Inte världens bästa, men den går an.

Innan jag avslutar för kväller kommer det några bilder på mina/våra mysiga kisar.





Kram och snussa sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0