Jag lever

Hejsan alla glada!!!

Det var ett par dagar sen jag skrev senast. Jag har helt enkelt haft några datafria dagar. Har inte haft någon lust till att sitta vid datorn. Det har förvisso funnit massor av tid till att skriva. Det har varit SÅÅ skönt att ha data fritt.

Helgen har som vanligt försvunnit för fort. Skönt att jag har två dagars ledigt till. Har semester måndag och tisdag. Tyvärr så håller jag på att bli sjuker IGEN =( Har sen i torsdagskväll kännt ett tryck  över luftrören, varit jätte täpt i näsa, haft feber till och från samt jävligt ont i öronen. Visst är det typiskt att man ska må risigt när man har ledigt. Nåja, jag ska göra mitt bästa för att få en en bra ledighet. Vet att jag ska på fika på tisdagförmiddag, efter det är det vattengympa och sjukgympa,

Igår var jag på fika med två underbara vänner Lena och Linda. Det känns som att det var evigheter sen vi träffade senast. Som vanligt så fikade vi på Bullen och Bönan. Tomelillas bästa fikaställe. Tyvärr så hade Linda inte med sig sin dotter. Vi hade så gärna velat träffa henne. Nåja, någon gång får vi väl göra det. Tar hon inte med henne till en fika, så packar Lena och jag in oss i bilen och far ut till dem.

Idag har jag putsat fönster på förmiddagen och satt upp lite ljusstakar. Kommer att fortsätta med förnsterputningen imorgon. I eftermiddag har mina svärföräldrar varit här på adventsfika, glögg och pepparkakor. Det belv kaffe för min del, då jag inte tycker om glögg. Efter fikan Dorg jag in till Ystad. Skulle "jobba" som hallvärdinna, då det var handbollsmatch. Det var inte säsongens bästa match, sanare tvärt om. Vi förlorade med tre bollar. Men sånt är livet, man kan inte vinna alltid.

Nu sitter jag och tittar på film, Mitt stora feta grekiska bröllop. Så nu avslutar jag mitt skrivande och försöker koncentrera mig på filmen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0