Bus

Lilla Mitzi är full av bus =) Ikväll har hon hittat alla kattleksakerna och lekt med dem. Det har varit hur undehållande som helst att se på. Hon är ju lite klumpig i sina rörelser och snubblar hit och dit. Det värmer så i mattes hjärta att se. Just nu så morrar och fräser Mitzi och Tova på varandra. Vilka tokstollar ;) Dom smyger runt och försöker gömma sig för varandra. Nu kom Mitzi upp på soffbordet. Jag ska inte röra henne, utan hon får sköta sig själva. Tror att det är bäst så än så länge. Hon kommer när hon vill gosa. Nu var det min vänstra stortå som fick lite besök. Det kittlade så, hihihi.......

Inatt har Mitzi varit lite gnällig men samtidigt väldigt gosig. Hon kom upp i min säng och gosade. Snacka om att lill pluttan kan spinna. Det är så mysigt att höra på. Hon passade även på att "tvätta" mitt hår.

Tova älsklingen har sovit mest hela dagen. Hon kom ner fårn sin sovplats runt tre i eftermiddags. Jag vet att hon hoppade upp där tidigt i morse. Alltså måste det vara en favorit plats. Hon ligger ovanpå garderoben och hårar ner vårat sängöverkast. Men vad gör det. Det viktigaste är att Tova loppan trivs.

Själva så har jag fått putsat fönstret i sovrummet och ballkongdörren. Skönt att ha det avklarat. Nu ska det bara upp en gardin i sovrumsfönstret sen är allt fixat och klart.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0