Uppdatering

Det blir ingen vägning för mig idag =( Det beror på att min våg fått fnatt. Troligtvis är det batteriet som behövs bytas ut. För det måste vara något fel, när vågen visar att att jag gått upp 6 kg på en vecka. Det kan ju inte stämma.

I morse var jag iväg och tränade. Innan vattengympan blev det ett pass på crosstrainern. På 5 min fick jag ihop 830 m. Så snart har jag nått mitt mål 1 km på 5 min =)) Jag är jättenöjd. Känner verkligen att träningen kommit igång på riktigt nu.

Annars så har dagen varit lugn och avslappnad. Precis som en torsdag ska vara (för mig). Imorgon är det tid att ta tag i tvätten, så att vi har rena kläder tills helgens kalasande. Jo, jag har varit och köpt en födelsedagspresent. Det blev ett silverarmband med hjärtan. Hoppas att hon blir glad för det.

Nej, nu ska jag fortsätta att titta på Stockholm-Arlanda.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0