Trötter

Åhhh vad trött jag är. Det känns som om jag "festat" hela natten. Eller rättare sagt, det känns att jag börjar bli gammal och inte orkar med att vara uppe sent *fniss* Kom iofs sent isäng inatt, runt 02.00 kröp jag ner under mitt härliga täcke. Somnade i princip så fort huvude burrar in sig i den härliga kudden. Har sovit som en stock hela natten. Men nu känner jag att jag behöver sova lite till, så det får nog bli så.

Efter vilan får jag ta tag i disken. Blev ju lite av det igår när vi hade gäster. Men det kommer inte att ta så lång tid att få det avklarat.

Just nu är min älskling ute och fixar något med bilen. Det var något som "pajjade" igår när HAN körde den. Det är något med turbon, men fråga mig inte vad, för jag är inget kunning på den fronten.

Nej, nu ska jag hämta täcket och lägga mig och titta på skidor.

Kram på er alla. Vi hörs av senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0