Konfunderad

Jag fattar inte vad jag gör för fel. Fick min mobilblogg att fungera för ett par dagar sen, men nu funkar den inte. Och jag har inte gjort några ändringar i inställningarna. Tycker att det hela är skumt. Någon som har ett förslag på vad jag kan göra för fel?? Man blir bara irriterad när det strular. Nåja, hoppas att det rättar till sig snart.

Efter sömn och panodil i eftermiddags så känner jag mig bättre. Så det blir vattengympa för mig i morgonbitti som planerat. Efter gympan så ska jag försöka hitta en födelsedagspresent till en 10 åring. Har ingen aning om vad jag ska köpa. Vi har pratat om ett smycke, jag och älsklingen. Så jag får väl besöka en guldsmedsaffär och sen om jag hittar något där. Annars får jag/vi leta vidars. Ska fira henne på lördag, så det börjar brinna i knutarna ;) Hennes mamma fyller år idag, så henne ska vi också fira på lördag. Men till henne är det lättare att hitta på vad vi ska köpa. Till henne blir det någon blomma eller ett blomsterarrangemang. Kom på nu att vi ska även få iväg en födelsedagskort till en kille som fyller 10 på söndag. Men det får min älskling leverera då han träffar födelsedagsbarnet på lördag på fotbollsträningen.

Nej, nu tror jag att jag ska lägga mig. Så att jag orkar att stiga upp när klockan ringer 7.15 imorgon bitti.

Kram och natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0