Jag ger upp

Det här med mobilbloggande. Skickade iväg en mobilblogg innan halv åtta i morse. Men har ni sett röken av den??? Nä, jag trodde det, för det har inte jag heller. Tror att 25% av alla mina mobilbloggar kommit fram, resten svävar runt i universum. Fattar inte vad det är som är fel. För jag gör precis likadant varje gång jag mobilbloggar. Det har bara kostat mig en massa pengar till ingen nytta alls =(

Idag var jag på sjukhuset i Simrishamn för vattengympa, crosstraining och akupunktur. Trots att jag var jättetrött så var det skönt att komma igång på morgonen.
När all träning och akupunkturen var avklarsd åkte jag till banken i Sjöbo. Vi skulle skriva om ett av lånen på vårat hus, då villkoren på det blivit ändrade. Det bsöket gick ganska så fort. Sen åkte jag hem för att vila. Var hur slut som helst + att mitt huvud dunkade. Ska ringa till läkaren i morgon ang det. För nu orkar jag inte med huvudvärken mer. Den finns där mer eller mindre varje dag.

Ikväll har jag suttit nere i mitt syrum en stund. Har bytt ett blixtlås i en jacka åt en härlig liten kille. Så nu kan han få sin jacka igen. Det får bli på lördag då min älskling träffar honom på fotbollsträningen.

Sitter här och lyssnar på en snarkande kisse. Det låter SÅÅÅ gulligt. Hon ligger helt avslappad i fotöjlen och njuter. Det gör hon rätt i.

Nej, nu ska jag slappa lite innan jag drar mig mot sängen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Typiskt att det inte funkar :( de jag har skickat har iaf kommit fram!

2009-03-20 @ 09:56:28
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0