Jag delar med mig

Av huvudvärk, ont i huvudet och ont i öronen samt mens. Allt detta bortskänkes GRATIS, för den som vill ha det :-) Annars så har min dag varit bra. Har njutit lite av den härliga solen, men mesta dels varit inne. Ikväll var älsklingen och jag ute och gick en sväng. Det tillhör inte vanlighetan att vi gör det. Då jag tycker att han går för fort och han tycker att jag går för sakta, hihihi.........Men ibland får vi foga oss efter varandra, mest han efter mig. För går jag för fort så får jag besvär av min reumatism och det vill jag inte.

Imorgon är det tid för träning igen, crosstraining och vattengympa. Kan säga att jag LÄNGTAR. Kors i taket, tror nästan att det inte är jag utan någon annan som längtar. Efter träningen är det akupunktur som gäller.

Akupunktur Stockholm
Bild lånad från www.svensk-zhongyi.com

När jag är klar i Simrishamn ska jag åka till banken i Sjöbo. Vi ska skriva om ett av lånen som vi har på vårat hus. Gjorde det iofs för knapt ett år sen, men vilkoren har blivit ändrade. Hoppas bara att det inte blir fördyrade kostnader. Men som det är nu så bor vi billigare här än vad det skulle kosta att bo i en lägenhet. Sen är det en sån frihet att bo i hus. "Inga" grannar att ta hänsyn till. Visst vi har grannar, men inte vägg i vägg.

Nej, nu ska jag se Diagnos okänd på TV3. Hör kanske av mig senare ikväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0