FÖRLÅT!!!!

Jag har varit dålig på att skriva här de senaste dagarana. Orasken är att jag varken har haft lust och att jag har haft dataproblem. Har fått ominstallera hela min dator, grrrrrrrrrrrr......... Den var segare  än en kola. Nu är den mycket snabbare igen. Hade inga virus, men det var något som låg och tog en massa kraft.

Helgen har varit bra, förutom dataproblem. (Har även haft problem med våran stationära dator. Den är på lagning nu. Så vi har fått låna en annan under tiden.) Var som jag skrev i mitt förra inlägg uta och motionerade i lärdagsförmiddag. Sen tvättades och städades det här hemma. Igår fixade jag med datorn. Så det blev inte så mycket annat gjort.

Idag har jag varit i Simrishamn hela förmiddagen. Har varit och badat mina hände i varmt härlitg parafin. Efter det blev det en tur på löparbandet totalt 7 min (joggade 3 min). Det har även blivit ett uppföljningssamtal hos sjukgymnasten. Fick övningar av honom som jag ska göra för att stärka upp mitt högra knä, samt ryggövningar. Har fått en disk i kläm mellan mina kotor. Inget kul det och det gör ONT. Så nu vet jag vad jag ska göra dagligen. Vill ju bli kvitt krämprona =)) Simrishamns besöket avslutades med en härlig vattengympa. Eftermiddagen har varit lugn. Då jag var helt slut efter förmiddagen.

Nej, nu ska jag gå och sätta mig och läsa lite innan det blir sängen.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0