Uppdatering

Här kommer en uppdatering på min motionsvecka på jobbet.

Måndag: hade tyvärr ingen stegräknare på mig, men skulle kunna uppskatta det till att jag gick ca en mil.

Tisdag: blev det 11 km totalt 13370 steg och jag förbrukade 1173,5 kcal

Onsdag: blev det 8.1 km totalt 10251 steg och jag förbrukade 764,9 kcal

Torsdag: blev det 8,2 km totalt 10385 steg och jag förbrukade 755,6 kcal

Fredag: blev det 11 km totalt 13615 steg och jag förbrukade 989,9 kcal

Totalt har det blivit: 38,3 km
                                   47621 steg
                                  3683,9 kcal förbrukade

Inte illa pinkat till att vara lilla jag!!!! Det skulle vara bara den om jag inte skulle gå ner något i vikt, så mycket som jag rör på mig nu. Lyckliga jag har sluppit allt vad tränigsvärk heter SKÖÖÖNT. Jag tillhör inte det kategorin som får träningsvärk så lätt =))

Nu ska jag försöka knata på lika mycket om inte mer veckan som kommer.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0