Snurrigt värre

Idag har det varit snurrigt värre på jobbet. Inte så att vi har jobbar ihjäl oss. Det är värmen som tar kål på en. Inte för att man ska klaga på att det är varmt, men nu börjar det bli olidligt. Jag har haft svårt för att koncentrera mig. Det har resulterat i att jag har haft problem med att utföra mitt jobb korrekt. Tur att vi varit två som jobbat tillsammans, så att det har inte resulterat i några fel, bara massa fel läsningar. Men det är jag i ett nötskal.

Jag trivs jättebra på jobbet och med mina arbetskamrater. Vi har hur kul som helst och kan skämta med varandra. Det är väldigt viktigt för mig för att jag ska kunna trivas.

Ikväll har jag bakat två kakor. Det var älsklingen min som ville ha dem. Själva så är jag absolut inte sugen på kaka. Har ätit tårta på jobbet. Vi har avtackat en som går i pension.

Nej, nu tror jag att jag sk gå och ta en iskall dusch.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0