Onsdag

Dagarna dom bara schviffar iväg. Jag hinner inte riktigt med, eller är det jag som håller på att bli gammal?? ;)

Igår var en slappdag. Kännde inte för att göra något alls. För den delen så regnade det nästan hela dagen. Så kissarna och jag hade en mysdag, med massor av kel. Älsklingen min var iväg på fotbollsträning. Han kom hel blöt som en kråka, hihihi......... Ungarna ville inte avsluta träningen, dom tyckte att det var så kul.

Idag har jag varit i Ystad och shoppat lite. Det blev 4 par strumpor, en klänning, en t-shirt och ett linne. Saker som jag var i behov av. Kvällen har varit lugn. Vi har tittat på fotboll.

Jo, nu kom jag på en sak som jag glömt att berätta. I måndags när jag kom hem från vattengympan så såg att att någon ringt från Simrishamn. Jag ringde upp nummret. Det visade sig att AF tipsat ett uthyrningsföretag om mig. Jag ska alltså på anställningsintervju på fredag förmiddag. Vet bara att den tilltänkta tjänsten är på Hotell Svea i Simrishamn. Får väl reda på mer på fredag. Det känns så härligt och gnistan att söka jobb kom tillbaks igen, efter frånvaron.

Kram

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå

kikar in... hittade hit genom att du lämnat en kommentar på bloggen "Emmas form". Blev nyfiken på dig och din blogg (ler)

2009-06-11 @ 15:01:00
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Kamilla

fin blogg!

2009-06-12 @ 12:34:25
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0