Nja

Så säger jag om min spruta i axlen. Till att börja med så tyckte jag att den hjälpte, men nu har jag mer ont än innan jag fick sprutan. Det är väl inte så här det ska vara?? Hoppas att jag får sova. Kan i alla fall inte ligga på min vänstra sida, för då skriker jag. Så ont gör det i axlen just nu =(

Nu till något mycket roligare. När älsklingen min var iväg på fotbollsträningen så ringde jag ett mycket trevligt samtal. Jag ringde till min älskade lillasyster i Schweiz. Ni som är nytillkommna hit bör veta att min syster är bortadopterad. I oktober förra året så träffades vi för första gången på 31 år. Jag såg min syster sista gången på hennes 6 års dag. Vi pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. Kan säga att det känns som om vi varit "tillsammans" hela vårat liv. Vet inte om det kan bero på att vi är födda ganska så tätt. Jag är född i februari och syrran i november 1972 för oss båda. Det felas en dag till  9 månader mellan oss =) Vi har inte ringt till varandra tidigare utan hållt kontakten via mail. Men nu vet jag att jag kommer att ringa oftare till syrran. Jag älskar henne över allt annat. Vi är och förblir systrar för all framtid. Ingen kan ta det ifrån oss.

Nu ska jag göra det som resten av familjen gör SOVA.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0