Måndag och förvirring

Dagen har gått fort, fast det varit lite att göra på jobbet. De sista 2,5 jobbtommarna satt vi bara av tiden. Vissa dagar är det så, andra dagar så räcker tiden inte till. Så hade det tydligen varit i helgen som gick. Nu har jag lärt mig att ha med något "tidsfördriv" så att man inte bara sitter och glor. Jag har fått ta eget ansvar för det jag gjort idag.  Nu käns det att man är en av dom andra. Jag har iofs  bett hon jag hjälpte i torsdags att hon skulle kolla lite efter mig, så att jag inte missat något. Hon var nöjd, så det får jag hoppas att hotellgästerna också är.

Ikväll har jag varit en snabb sväng till Sjöbo. Bara för att min kära älskling glämt sin plånbok på jobbet. Typiskt honom att göra något sådan. Han har jämnt och ständigt noll koll på plånbok, mobil och nycklar.

Nej, nu ska jag umgås lite med älsklingen och kissarna.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0