Slapp dag

Idag har jag inte gjort så mycket. Det har ju varit min lediga dag. Men jag har fått avklarat tvätten, skönt att slippa det senare i veckan. Jag har varit och bytt mina sandaler som jag köpte i torsdags. Sommen till ena kardborrbandet hade gått upp. Nu har jag ett par nya, så jag hoppas att dom håller ett bra tag framöver. Vad har jag annars gjort idag, ABSOLUT inget. Det har varit en total slapp dag. Idag har även varit älsklingens första semesterdag =) Nu vet jag att han inte kommer att ligga på latsidan under sin ledighet.

Nu ikväll har jag suttit och letat information om magsäcksoperation. Vill ju vara påläst om jag nu skulle få göra en sådan. Förhoppningsvis så har det gått iväg en remiss från reumatologen. Detta är ju mitt sista halmstrå för att gå ner i vikt. Har försökt det mesta. Inte för att vill gå igenom en operation. Men vad gör man inte för att må bra. Det kan jag säga att skulle jag nu få operationen, så är det inte för att jag vill bli smal. Jag vill ha en för att må bättre och för att min reumatism inte ska försämras. Så det är för hälsans skull och inget annat.

Nej, nu kallar sängen på mig. Har fyra arbetsdagar framför mig sen en ledig helg.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0