Saknat mig???

Har ni saknat mig under helgen?? Själva kan jag inte säga att jag saknat bloggen. Det har varit skönt att ha lite paus i bloggandet.

Här har det inte hänt så mycket under helgen. Det har jobbats och åter jobbats för mig. Fredag och lördag har varit hysteriskt stressiga. Men jag har överlevt det också. Det har varit mycket ombyte av gäster under hela helgen. Igår hade vi 19 av 27 rum som avreserum. Alla dessa var också ankomstrum. Så vi som jobbade på andra våningen slet som galningar. Idag hade vi 22 avreserum, men "bara" 6 ankomstrum. Våran chef kom och "tog bort" 5 av avreserummen. Dessa kommer att få stå ostädade tills imorgon. Det betyder att hela hotellet inte är bokat. Det var väldigt snällt av honom att göra så. För annars så hade vi absolut inte blivit klara i tid idag. Så nu är det dom som jobbar imorgon som får ta dessa 5 rummen. Och jag är LEDIG imorgon =))

Jag har nu provat på att köra med våran fyrhjuling (motorcykel). Det är ju hur kul som helst att susa fram med den. Nu ska jag bara vänja mig vid att växla. Då jag aldrig tidigare kört en motorcykel. Jag har för den delen inget MC kort, men eftersom motorcyklen är fyrhjulig så får jag köra den på mitt bilkörkort. Idag blir det inget motorcyklekörande för mig. Jag tog ett glas vin till kvällsmaten. Det var hur gott som helst.

Nej, nu ska jag fortsätta att se på VM-simmningen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0