I´m back

Har haft data fritt under helgen och det har varit så skönt. Denna helgen har det kännts som om vi hade semester =)) Det har alltså varit en helt underbar helg.

Ifredags efter jobbet så stressade jag hem, slutade 16,45. Vi skulle vara på fotbollsavslutning 17,30. Så det var till att skynda sig, för jag ville hinna med att duscha innan vi for iväg. Det blev en helt undebar kväll, med massor av skratt. Det spelades fotbollsbrännboll och grillades. Efter avslutningen så åkte vi vidare till vänner, för att bara snacka skit och umgås. Det blev en sen kväll med tanke på att jag steg upp 06,15. Vi var hemma runt 00,30 och då var jag ganska så trött.

Igår var vi och besökte våran hund och katts grav. Den 13 juli är det tre år sen våran älskade und togs bort. Så vi satte ner en röd ros, då vi inte kommer att åka dit på årsdagen. Efter det så åkte vi och handlade på Ingelsta kalkon. Köttet la vi i en kylväska. Sen bar det vidare till Bo Ohlsson för att införskaffa lite nya t-shirts till oss båda. Jag var verkligen ibehov av t-shirts till jobbet. Resten av dagen tillbringade vi hemma med lite bad och pyssel i trädgården.

Idag har vi varit ute och farit IGEN ;) Vi har besök mamma. Där blev det en förmiddagsfika. Efter det så åkte vi till pappa, för att se hans nya lägenhet. En väldigt fin masklägenhet i Rydsgård. På vägen hem åkti vi inom till älsklingens föräldrar, när vi ändå hade vägarna förbi. Det var meningen att vi skulle ha deras släp med oss hem. Men så blev det inte då himmlen öppnade sig. Vi får ta det en annan dag. Släpet behöver vi när vi ska iväg och hämta hem en "ny" sänggavel, spm vi fått av vänner.
I eftermiddag har vi städat, diskat och tvättat. Skönt att ha det avklarat, så slipper man det i veckan. Nu ska jag snart uppsöka duschen, så att jag är redo för jobbet imorgon.

Nu vräker regnet ner, så har det gjort mer eller mindre i 5 timmar nu. Välbehövlig svalka. Jag hoppas att svalkan håller i sig, då det inte är kul att jobba när det är varmt. Ingen kul att ha dyngsura kläder på sig på jobbet.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0